woensdag 20 januari 2010

#15, #49, #70

Ik was laatst in de Free Record Shop in Utrecht, waar ik deze cd niet kon laten liggen. Wie het is? Het is de eerste cd van Krezip, Run Around.
Ernaast ligt de laatste cd + dvd set van Krezip, Sweet Goodbyes.

Aangezien deze band gestopt is en ik een groot fan van hun ben, heb ik mijzelf voorgenomen om alle cd's te kopen van ze. Waarom? Omdat het kan en omdat het leuk is om een stel cd's te hebben.


Sorry voor de crappy foto, maar het punt lijkt mij wel duidelijk. Toch?

Nu nog doel #70.
Ik heb weinig tot geen basics meer.. Vandaar dat dit eigenlijk hoognodig op de lijst moest.
En wat doe je dan tijdens een keertje winkelen? Juist, je koopt 4 basic longsleeves.
Gelukkig zitten ze heerlijk.


Ook bij deze, sorry voor de crappy foto. Van links naar rechts, Grijs, Paars & 2x Zwart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten