maandag 18 januari 2010

We're started! [ #01]

Na ongeveer een week goed nagedacht te hebben over de doelen op mijn dayzerolijst is het nu eindelijk de dag om er mee te gaan beginnen.

Zo zal ik al deze 101 doelen af maken, of zoals doel #72. Aanpassen als het niet meer nodig is, of als er een doel voor in de plaats komt die belangrijker is.

Verder zijn er nu al een aantal dingen die ik eigenlijk van mijn Day Zero lijst af kan strepen.
Ik heb meegedaan met een fotowedstrijd, waarbij je een concertfoto moest inleveren.
Nu heb ik laatst in Atak, Enschede foto's gemaakt van de band Miss Montreal.

Miss Montreal
is de foto die ik heb ingeleverd. (Klik voor grotere weergave)
De wedstrijd is niet nog afgelopen, vandaar dat ik het doel nog niet afstreep..
Ik zal het posten als de uitslag bekend is gemaakt, en daarna het doel afstrepen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten